środa, 28 lipca 2010

Pytanie...


Kto używa i jak oceniacie?

2 komentarze:

  1. kiedyś używałem więcej, teraz raczej statyczne moje konto jest
    trzeba uważać na regulamin, umieszczając zdjęcia na picasie daje się prawo firmie Google do używania w określony sposób w każdej możliwej formie publikacji oraz dla firm współpracujących
    szczerze mówiąc wydaje mi się raczej, że to po to, żeby zdjęcia mogły być umieszczane w widgetach na przeróżnych stronach i mogły widnieć w materiałach reklamowych np. na PICASA nasi użytkownicy trzymają TAKIE zdjęcia, niespecjalnie wierzę w to, żeby Google wyławiało zdjęcia i korzystało z nich w jakiś bardzo rujnujący autora sposób, trzeba się wczytać

    tak czy owak usługa jest fajna i popularna, w dodatku to Google, więc wszędzie gdzie Google'owe usługi tam widgety i łatwe formy prezentacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam od pierwszej wersji i generalnie do prostej i szybkiej edycji całkiem ok. w myśl zasady - "mniej wichajstrów, mniej możliwości spier... fotki", a że jest darmowe tym bardziej. Można dołączyć pluginy, co dodatkowo podnosi funkcjonalność. Problemem dla mnie pozostaje to, że Wielki Brat chce za dużo o mnie wiedzieć (geo, rozpoznawanie twarzy z zapamiętywaniem, etc). "Wieść gminna" głosi też, że G. robiąc ten program kupiło ludzi z on1software robiących standard czyli C1. Godne pochwalenia są wyniki podglądu na zwykłych monitorach z uzyskanymi odbitkami z laba.

    OdpowiedzUsuń