wtorek, 20 lipca 2010

Pep Bonet o Śląsku

2 komentarze:

  1. Materiał sprawnie zrobiony, ale już na stronie NOOR oglądając same zdjęcia wyłapałem pewne błędy merytoryczne np. kopalnia odkrywkowa w Turku opisana jakoby była na Górnym Śląsku ( http://archive.noorimages.com/webgate/preview.php?UURL=5096b05b3b14d6775e5f0478c4625772&IMGID=00019904 ) a oglądając ten podcast jeszcze mocniej odniosłem wrażenie, że autor ma blade pojęcie o temacie górnictwa. Dodatkowo od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie, że NOOR obrało taktykę tworzenia materiałów pod określoną tezę w tematyce ochrony środowiska i ochrony klimatu. Nie podoba mi się taka postawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z kolei odnośnie samego podcastu. Jakaś koszmarna maniera istnieje w ostatnim czasie zoomowania i jeżdżenia po zdjęciach wte i we wte - to bardzo rozprasza i przeszkadza. Można coś takiego zrobić raz czy dwa w całym materiale, kiedy faktycznie jest potrzeba skupienia się na detalu po wcześniejszym pokazaniu kontekstu, ale jeśli każde zdjęcie prezentowane jest w ten sam sposób, staje się to nieznośną manierą.

    I wydawało mi się, że jest to domena polskich podcastowców (!) (zwłaszcza pewnego chłopaczka z nowo powstałej warszawskiej agencji :), ale widzę, że trend ten nie ominął również wybitnych fotografów.

    OdpowiedzUsuń